чц

8

пт

9

сб

10

ндз

11

пн

12

аўт

13

ср

14

чц

15

пт

16

сб

17

ндз

18

пн

19

аўт

20

ср

21

Месца: Prime Hall, Мінск

Кошт: 83.00 - 123.00 BYN

Гурт «Акварыум»

18 верасня

Барыс Грабеншчыкоў прадставіць мінчукам адразу дзве новыя праграмы ў адным канцэрце. 18 верасня Барыс Грабеншчыкоў і «Акварыум» з новай праграмай і прэзентацыяй новага альбома ў Мінску.

Барыс Грабеншчыкоў і «Акварыум» прэзентуюць у Мінску сваю новую канцэртную праграму «Дзеці травы» у рамках якой калектыў таксама прэзентуе свой апошні альбом «Час N». Гэта першая вялікая праца музыкі пасля альбома «Соль». Запіс, што доўжыўся на працягу двух гадоў у некалькіх студыях Лондана, Пецярбурга, Лос-Анджэлеса і Кіева з удзелам дзясяткаў самых розных музыкаў даў даволі складаны па фактуры і неверагодна багаты і разнастайны па гучанні і аранжыроўках матэрыял, прайграць які на сцэне пры ўсім жаданні не атрымаецца. У запісе, акрамя традыцыйных інструментаў, прымалі ўдзел мноства запрошаных гасцей: балгарскі хор, ізраільскія музыкі, якія граюць на сазе (разнавіднасць лютні) і ўсходняй арфе кануне, гусляры, туніскі скрыпач Зіед Зуары, загадкавы Angelo Mysterioso, гітарысты Лео Эбрамс і Рычард Томпсан. Плюс -- акрамя даўняга паплечніка БГ, Брайнана Іна, над альбомам працавалі гітарыст Fairport Convention -- Рычард Томпсан, удзельнікі King Crimson -- саксафаніст Мел Колінз і бубнач Джэрэмі Стэйсі. Разам з Грабеншчыковым, які хацеў надаць песням актуальнае сучаснае гучанне, прадзюсарам пласцінкі стаў брытанец Стыў Джонс, трохразовы лаўрэат Grammy, які выйшаў з андэграўнду клубнай сцэны 90-х, а цяпер працуе з Chemical Brothers, Moby, Daft Punk, Roots Manuva і іншымі.

«Мы скончылі «Соль» у кастрычніку 2014-га. Адпаведна, песні для яго пісаліся ў 2013-2014-м. Зрэшты, песні часта апярэджваюць тое, што адбываецца. Некалькі разоў я з гэтым сутыкаўся ў неверагодна пераканаўчай форме. Але настрой безнадзейнасці для мяне тут -- фактар ​​які арганізуе: перад тварам дэманічнага хаосу нельга апускаць рукі, трэба працаваць, -- кажа Барыс Барысавіч у інтэрв'ю ВВС. -- Для мяне цяпер час разгулу д'ябла; а дэманы цяпер іншыя, але нешта агульнае ёсць, напэўна, у нашай спецыфічна рускай рэакцыі на гэта: мы ўсе ўспрымаем як канец свету. На шчасце гэта не так. Жыццё працягваецца; а значыць, мы павінны зрабіць усё, што можам, каб свет пасля нас стаў лепш».

У альбом увайшлі дзевяць песень, хоць першапачаткова меркавалася чатырнаццаць. Але, па словах Барыса Барысавіча, у адзінае цэлае, што ўвасабляе «вандраванне да святла з зусім цёмнай ночы», склаліся толькі дзевяць, таму што любы альбом - гэта сімфонія ў літаральным сэнсе слова. Сам аўтар асабліва вылучае на пласцінцы чатыры кампазіцыі: «Ножи Бодхисаттвы», «Прикуривает от пустоты», «Соль» і «Крестовый поход птиц». «Навакольная рэчаіснасць занадта заціснула, раздзірае на часткі, і адзінае, што можна зрабіць, -- пайсці на крайнасць, -- адзначае БГ. -- Я толькі канстатую тое, што бачу, часам выказваю свае пачуцці. Вось ідзе дождж -- мне мокра. Кропка. Вось дзеецца нейкая бздура. Мне хрэнова ад гэтага. Кропка. Не імкнуся кагосьці абвінаваціць, штосьці перакрэсліць або змяніць. Проста кажу тое, што адчуваю». «Абмаляваўшы шакуючыя дыягназы, БГ прыступае да лячэння; ў канцы альбома аўтар звяртаецца да вядомых акустычных рэцэптаў, характэрных для пласцінак «Акварыума» пачатку XXI стагоддзя. Выдатна, што музыка дае надзею пасля ўсіх тых жахаў, з якіх пачаў пласцінку - аднак павінны прызнаць, што за шалёным Грабеншчыковым назіраць куды цікавей, чым за дабратворным» -- InterMedia.

«Новы альбом БГ - канцэнтрацыя болю і крык аб дапамозе. Грабеншчыкоў запісаў адну з самых змрочных сваіх работ. «Время N» - прамы працяг альбома «Соль». Ужо ў «Солі» адчувалася безвыходнасць, а «Время» і зусім слухаецца як рэквіем па сённяшняй Расіі, хоць слова «Расія» і не гучыць там ні разу. Новы альбом Грабеншчыкова -- 9 песень пра тое, як выжыць у атмасферы страху і нянавісці» -- «Новая Газета».

«Песні для гэтага альбома пісаліся на працягу больш чым трох гадоў і напісана было некалькі больш, чым дзевяць якія ўвайшлі ў яго. Гэта, напэўна, і ёсць самы верны метад - даць песням самім разабрацца з сабой, неяк упарадкавацца, завязацца адзін з адным і ператварыцца ў складаную гісторыю. Менавіта гэта і здарылася. Я думаў спачатку, што яны пра адно, а праз пару гадоў спеваў пачала праяўляцца іх сапраўдная прырода і яны апынуліся пра значна большае. Я думаў, што яны - пра тое, што адбываецца навокал. А яны апынуліся пра стаўленне душы чалавечай з часам. І творцам часу» -- БГ.

Да сустрэчы 18 верасня ў Prime Hall, пачатак а 19:00.

КУПІЦЬ КВІТОК